Σάββατο 30 Μαΐου 2020

"Όμορφε κόσμε μου! "





ΌΜΟΡΦΕ ΚΟΣΜΕ ΜΟΥ  -  Official Gypsy Swing Video


- Το όνειρο δίνει ζωή στην πραγματικότητα.
Μας θυμίζει ότι όσες απογοητεύσεις και αν έχουμε υπάρχει ελπίδα,
ότι ο πληγωμένος άνθρωπος μπορεί να αλλάξει θέαση της ζωής,
όταν επιθυμήσει βαθιά μέσα του και πιστέψει ότι μπορεί να ζήσει χαρούμενος... 
Συμφιλιώσου με τον ατελή εαυτό σου, άνοιξε τα μάτια και ζήσε... -


Τραγούδι: Αναστασία Χατζηπαύλου
Μπάσο: Ανδρέας Αβουκάτος
Ακορντεόν: Χριστίνα Σταματάτου
Κιθάρα-τρομπέτα: Αλέξανδρος Μπιάγκης
Ντραμς: Μάριος Ιάσων Καναβάκης

Βασισμένο στη μουσική του τραγουδιού "Το τραγούδι της Ύλλα"
από την παράσταση της θεατρικής ομάδας "ΑΦΑΝΤΟΙ"

"Αρειανά Χρονικά" του Ray Bradbury
Σύνθεση-στίχοι: Πέτρος Πίγκας
Μουσική διασκευή: Αλέξανδρος Μπιάγκης






Άπλωσε το χέρι σου και πιάσε το δικό μου
Να λικνιστούμε στο ρυθμό της μουσικής
Αφού μονάχοι μας δυστυχισμένοι ζούμε
Μες τ’ όνειρο σου θα είμαστε ευτυχείς

Άσε τα δάκρυα να βγουν από τα μάτια
Και να κυλήσουν ως τα βάθη τ’ ουρανού
Να γίνουν αστέρια να τα βλέπουμε τα βράδια
Του ονείρου την σκέψη όταν θα έχουμε στο νου

Κοιμήσου όμορφε κόσμε μου τα χρόνια να περάσουν
Και όταν θα ’ρθουν οι έρωτες που θα μπορείς να ζήσεις
Τραγούδια τότε θα σου πω μ’ ελπίδα να ξυπνήσεις
Και τότε μόνο θα χαρείς ότι τώρα σε πονά

Αν κάποιος κάποτε ρωτήσει για εμένα
Πες του πως ήμουν μια ψευδαίσθηση πικρή
Για να μην μάθουν πως το πιο μεγάλο ψέμα
Είναι η ζωή που αναγκάζεσαι να ζεις

Κοιμήσου όμορφε κόσμε μου τα χρόνια να περάσουν
Και όταν θα ’ρθουν οι έρωτες που θα μπορείς να ζήσεις
Τραγούδια τότε θα σου πω μ’ ελπίδα να ξυπνήσεις
Και τότε μόνο θα χαρείς ότι τώρα σε πονά.


Video editing: Αλέξανδρος Μπιάγκης
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Μπιάγκης - Μαριάννα Μαύρου



2fA






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου