Κυριακή 16 Μαΐου 2021

"Μείνε κοντά μας "

 



Cantus Angelicus  -  ΜΕΙΝΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

- Το τραγούδι αυτό γράφτηκε για το κατηχητικό βοήθημα του Ιδρύματος
Νεότητας και Οικογένειας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών "Θέλουμε
να σε ακούσουμε και πάλι" -
Εμπνευσμένο από τα γεγονότα της Αναστάσεως του Χριστού μας,
αφιερωμένο στις γυναίκες Μυροφόρες, που η αφοσίωσή τους στον Θεό
τις έκανε πρότυπα αγιότητας.

Στίχοι, μουσική: Αναστασία Χατζηπαύλου

Τραγούδι: Νεανικό Σύνολο Ι. Ν. Ταξιαρχών Μοσχάτου "Cantus Angelicus"
- Μαρκέλλα Τζιώτη - Αθηνά Καμηλέλλη - Αναστασία Σαβάρη
- Ευαγγελία Πούλη - Μαρία Μελά - Αιμιλία Χερουβίμ
- Ιωάννα Βέλλιου - Ειρήνη Μελά - Μαρία Ελισάβετ Λεβειδιώτη
- Χρύσπα Χαραλαμπίδου - Αλεξάνδρα Μίχου

Επιμέλεια βίντεο: Κωνσταντίνος Κτενίδης, π. Ζήσης Κτενίδης

 



Πολύ πρωί, ανατολή κι αυτές με πόνο στα μάτια τους,
ο ήλιος λάμπει στα δάκρια τους.

Γοργά γοργά τα βήματα να βρουν Αυτόν που αγάπησαν,
τα τόσα λόγια Του κράτησαν.

Μείνε κοντά μας, Χριστέ μου, ν’ ανατέλλεις την ελπίδα!
Μείνε κοντά μας, Χριστέ μου, στο σκοτάδι ηλιαχτίδα!

Με μύρα και αρώματα τον φόβο τους ποιος τον νίκησε,
με θάρρος ποιος τις πλημμύρισε;

Γοργά γοργά, γιατί η καρδιά γνωρίζει όποιον την αγαπά,
μαζί του μένει παντοτινά.

Μείνε κοντά μας, Χριστέ μου, να φωτίζεις κάθε λύπη!
Μείνε κοντά μας, Χριστέ μου, να γιορτάζει όλη η φύση!

Μείνε κοντά μας, Χριστέ μου, να ομορφαίνεις το ταξίδι!
Μείνε κοντά μας, Χριστέ μου, στην αντάρα μας γαλήνη!

[Ι. Ν. Ταξιαρχών Μοσχάτου]

 

2φΑ





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου