Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

"Συναυλία Στήριξης "

 


Ο αγώνας σκληρός, αλλά δεν τα παρατάμε ποτέ.

Το πρόβλημα με τα μάτια μου επιδεινώνεται, και δυστυχώς δεν είναι ελεγχόμενο στην Ελλάδα. Είναι αναγκαία η μεταφορά μου στο Moorfields Eye Hospital του Λονδίνου, στις 24 αυτού του μήνα, για τη συνέχιση των θεραπειών μου.

Έτσι, λοιπόν, την ΤΡΙΤΗ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή συναυλία, με σκοπό να μαζευτεί το ποσό των 1.600 ΕΥΡΏ, που θα στοιχίσει συνολικά η θεραπεία.

Λόγω των συνθηκών στην Ελλάδα, καλούμαι να πληρώσω ο ίδιος, τόσο τις νοσηλείες μου, όσο και κάποια χρωστούμενα του ΕΟΠΥΥ από παλιά προς το νοσοκομείο, ειδάλλως δεν θα μου επιτραπεί η είσοδος σε αυτό.

Ζητώ την στήριξή σας, ώστε να μπορέσω να διατηρήσω αυτό το λίγο ποσοστό της όρασης, που για μένα είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχω.

Για όποιον θέλει και μπορεί να βοηθήσει:

(1) ΤΡΆΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ
Όνομα δικαιούχου: ΣΑΡΕΛΛΑΣ ΜΆΡΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
IBAN: GR33 0110 1070 0000 1070 0677 767

(2) ΤΡΆΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΏΣ
Όνομα δικαιούχου: ΣΑΡΕΛΛΑΣ ΜΆΡΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
IBAN: GR4601717770006777136068578

(3) Link για donation:
https://www.paypal.com/donate?hosted_button_id=JEJVYPK3GMSXU

 

fb - Ειρήνη Κουτρέτση
2φΑ

                              




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου