Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

"Η ενέργεια της αγάπης "











Ο Άγιος Βίκτωρ


-  Από τό βιβλίο "Ανθολόγιο Συμβουλών Γέροντος Πορφυρίου"


Μιά άλλη μέρα έρωτώ τόν Γέροντα, πώς πρέπει νά είναι ή άγάπη μας πρός τόν Θεό καί μού λέει:
«Η άγάπη μας πρός τόν Θεό, παιδί μου, πρέπει νά είναι πάρα πολύ μεγάλη καί χωρίς νά υπάρχει καμιά διάσπαση σέ άλλα πράγματα.
Σού φέρνω σάν παράδειγμα τό έξής:
Ό άνθρωπος μοιάζει νά έχει έντός του μιά μπαταρία μέ όρισμένη ένέργεια.
Όταν αυτή τήν ένέργεια τήν ξοδεύει σέ άλλα διάφορα πράγματα έκτός τής άγάπης πρός τόν Θεό, ή ένέργεια πού άπομένει μέσα του γι' Αυτόν είναι έλάχιστη καί ίσως πολλές φορές μηδαμινή.
Όταν όμως διαθέτουμε όλη μας τήν ένέργεια πρός τόν Θεό, τότε ή άγάπη μας είναι μεγάλη πρός Αυτόν.
...  Δέν θέλω μέ τόν φόβο τού θανάτου νά πλησιάσεις τόν Θεό.
Θέλω μέ τήν πολλή άγάπη πρός αυτόν νά τό κάνεις.
Αυτό είναι τό άνώτερο, παιδί μου».

Συνεχώς μου μιλούσε γιά τήν άγάπη.
Η απλότης, ή έμπειρία στά πνευματικά, ή ταπείνωση, ή τελεία άγάπη μέ συναρπάζουν πράγματι όταν βρίσκομαι κοντά στόν π. Πορφύριο, λησμονώντας ποιός είμαι, τί έργασία κάνω καί τά λοιπά.

Τόν είδα σάν έναν νηπτικό πατέρα τής έρήμου, πού διαβάζουμε στά πατερικά βιβλία:
«Τό κάθε τί, παιδί μου, πρέπει νά ξεκινά άπό τήν άγάπη πρός τόν Θεόν».



porphyrios – [2φΑ]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου