Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

"Με κλειστά τα μάτια.. "





Εσείς με εμπνεύσατε για να γίνω καθηγητής!
- Μια διδακτική διαδικτυακή ιστορία, για καθηγητές


Ένας νεαρός κύριος συναντά έναν ηλικιωμένο.
- Κύριε Καθηγητά! Υπήρξα μαθητής σας. Με θυμάστε;
- Ειλικρινά, όχι. Δεν βλέπω και καλά… Τι κάνεις; Με τι ασχολείσαι;
- Έγινα κι εγώ καθηγητής. Εσείς με εμπνεύσατε και ήθελα να σας μοιάσω.

Περίεργος ο ηλικιωμένος κύριος, ρωτά να μάθει τι του έμεινε στο μυαλό και τον ενέπνευσε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να θέλει να γίνει κι ο ίδιος καθηγητής.

- Να σας θυμίσω, του απαντά ο νεαρός…
Κάποια μέρα, ένας συμμαθητής μου σας κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το καινούργιο ρολόι του. Ήταν φίλος μου και το ρολόι του το είχα πάρει εγώ.
Εσείς, λοιπόν, απευθυνθήκατε στην τάξη και είπατε:
- "Το ρολόι κάποιου συμμαθητή σας εκλάπη κατά την διάρκεια του μαθήματος. 
Όποιος το έκλεψε, παρακαλώ να το επιστρέψει αμέσως."

- Ντράπηκα τόσο πολύ την ταπείνωση μπροστά στους συμμαθητές μου, που δεν τόλμησα να αποκαλυφθώ. Έπειτα εσείς κλείσατε την πόρτα, μας είπατε να σταθούμε όρθιοι στη σειρά, και ότι θα ψάχνατε τις τσέπες όλων μας. Αλλά θέσατε και μια προϋπόθεση. 
Ότι έπρεπε να έχουμε όλοι μας τα μάτια μας κλειστά, για να μην δούμε τον ένοχο.

Έτσι και συνέβη. Όταν φτάσατε σε μένα, βρήκατε το ρολόι στην τσέπη μου και το πήρατε. 
Όμως συνεχίσατε το ψάξιμο στις τσέπες όλων και όταν τελειώσατε, μας είπατε: 
"Τώρα, μπορείτε να ανοίξετε τα μάτια σας. Το ρολόι βρέθηκε!"

Δεν αναφέρατε ποτέ το όνομά μου στην τάξη και ούτε μου σχολιάσατε ποτέ το περιστατικό σε προσωπικό επίπεδο. Περίμενα να με επιπλήξετε και να μου κάνετε κατήχηση, αλλά τίποτε από αυτά δεν συνέβη. Εκείνη την ημέρα σώσατε την αξιοπρέπειά μου για πάντα.
Εκείνη ήταν η πιο ντροπιαστική μέρα της ζωής μου όλης και μου δώσατε με τον τρόπο σας ένα ηχηρό μάθημα.
Το θυμηθήκατε, κ. Καθηγητά;

- Ναι, ακούγοντάς σε, θυμήθηκα καλά το περιστατικό. Αλλά και πάλι δεν μου ήταν δυνατόν να θυμηθώ εσένα, γιατί όταν σας έψαχνα είχα κι εγώ τα μάτια μου κλειστά!



amfoterodexios – [2φΑ]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου