Τρίτη 6 Ιουλίου 2021

"Ο εκπαιδευτής ερημίτης! "

 



Μια απλή ιστορία για μικρούς και μεγάλους

Ένας ερημίτης βρήκε καταφύγιο στο βουνό, για να διαλογιστεί και να προσευχηθεί.
Τον έβλεπαν συχνά πολύ απασχολημένο.
Μια μέρα, κάποιος τον ρώτησε:
- Πώς γίνεται να έχεις τόση δουλειά, αφού ζεις στη μοναξιά..;

Ο ερημίτης απάντησε: - Έχω αρκετά πράγματα να κάνω...
Εκπαιδεύω δυο γεράκια και δυο αετούς, ηρεμώ δυο κουνέλια,
πειθαρχώ ένα φίδι, παρακινώ ένα γάιδαρο και δαμάζω ένα λιοντάρι.

- Μα δεν φαίνεται κανένα ζώο εδώ γύρω, πού είναι;
Ο ερημίτης απάντησε: - Όλα αυτά τα ζώα τα κουβαλάμε όλοι, μέσα μας.
Πρόσεξε με…

Τα δύο Γεράκια, ρίχνονται πάνω σε ό,τι βρεθεί μπροστά τους, καλό ή κακό και πρέπει να τα εκπαιδεύσω να ρίχνονται μόνο πάνω σε καλά πράγματα:
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.

Οι δύο Αετοί με τα νύχια τους, συχνά πονάνε τους άλλους και καταστρέφουν ό,τι δεν τους αρέσει, πρέπει να τους εκπαιδεύσω να υπηρετούν και να βοηθούν, χωρίς ποτέ να βλάπτουν:
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.

Τα κουνέλια θέλουν να κάνουνε βόλτες, να τεμπελιάζουν και να αποφεύγουν τις δύσκολες καταστάσεις, αλλά πρέπει να τα μάθω να είναι υπάκουα, ακόμα και αν υπάρχουν βάσανα, προβλήματα ή οτιδήποτε δεν μου αρέσει:
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ.

Το πιο δύσκολο πράγμα ίσως, είναι να παρακολουθείς το φίδι, που είναι κλειδωμένο σε ένα δυνατό κλουβί, αλλά είναι πάντα έτοιμο να επιτεθεί, να δαγκώσει και να ρίξει το δηλητήριο του σε όποιον το ενοχλεί η παρουσία του, οπότε πρέπει οπωσδήποτε να το πειθαρχήσω:
ΕΙΝΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ.

Και ο γάιδαρος είναι πεισματάρης, δεν θέλει να κάνει το καθήκον του, είναι πάντα τάχα κουρασμένος και αρνείται να κουβαλήσει το βάρος μου:
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ.

Τέλος, πρέπει να δαμάσω και το λιοντάρι, που θέλει να γίνει βασιλιάς, να είναι ψηλά και πάντα πρώτο, γιατί είναι ματαιόδοξο, ψωροπερήφανο, και νομίζει πως είναι μοναδικό και ασυναγώνιστο:
Το λιοντάρι είναι Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΜΟΥ…

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ – 2φΑ





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου