Τρίτη 3 Αυγούστου 2021

"Βλέπεις; Έφτασε! "

 



Giacomo Puccini  -  Madama Butterfly
Maria Callas  -  "Un bel di vedremo"




Μια ωραία ημέρα θα δούμε
μια στήλη καπνού να υψώνεται
στην εσχατιά της θάλασσας.
Και μετά θα εμφανίζεται το πλοίο.
Έπειτα, το λευκό πλοίο μπαίνει στο λιμάνι
και σφυρίζει τον χαιρετισμό του.
Βλέπεις; Έφτασε!
Δεν κατεβαίνω να τον προϋπαντήσω. Όχι εγώ.
Κάθομαι εκεί στο φρύδι του λόφου
και περιμένω, και περιμένω
για πολύ και δεν με πειράζει
η πολύωρη αναμονή.
Μα βγαίνοντας απ' το πλήθος
ένας άντρας, μια αχνή φιγούρα
ξεκινά για τον λόφο.
Ποιος να 'ναι; Ποιος να 'ναι;
Κι όταν φτάσει τι θα πει;
Θα φωνάξει Μπατερφλάι… από μακριά.
Εγώ, χωρίς να αποκριθώ θα μείνω κρυμμένη,
απ’ τη μια για να αστειευτώ,
από την άλλη για να μην ξεψυχήσω
στην πρώτη συνάντηση,
κι εκείνος με άλλη τόση αγωνία
θα φωνάζει, θα φωνάζει
«Μικρούλα μου γυναίκα, ευωδιά από λουΐζα…»
τα ονόματα που μου έδινε
με τον ερχομό του.
Όλα αυτά θα γίνουν, στο υπόσχομαι.
Συγκράτησε το φόβο σου.
Εγώ με πίστη αταλάντευτη τον περιμένω.

 

vb – Θεόδωρος
2fA





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου