Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

"Πυρακτωμένη Αγάπη "









Ο Προφήτης Ηλίας


-  π.
Lev Gillet   (1893-1980)


Όποιος κι αν είσαι, λέει ο Κύριος-Αγάπη, σε σένα αυτή την στιγμή ακουμπάει το χέρι μου.
Θέλω να σου πω ότι σε αγαπώ και σε καλώ με τ' όνομά σου.
Ποτέ δεν έπαψα να σ’ αγαπώ, να σου μιλώ, να σε φωνάζω με τ’ όνομά σου.
Άλλοτε μέσα στην σιωπή και στην μοναξιά.
Άλλοτε εκεί όπου κι άλλοι ήταν συγκεντρωμένοι στο όνομά μου.

Αυτή την φωνή πολλές φορές δεν την κατάλαβες, διότι δεν άκουγες.
Άλλοτε πάλι την έπιανες αλλά μ' έναν τρόπο αόριστο και συγκεχυμένο.
Μερικές φορές πλησίαζες να μου δώσεις την απάντηση της αποδοχής.
Άλλες φορές μου έδωσες αυτή την απάντηση, αλλά χωρίς μόνιμη συνέπεια.
Σταματούσες στην συγκίνηση του να μ’ ακούς.
Οπισθοχωρούσες μπροστά στην απόφαση.

Ακόμη δεν πήρες την αποφασιστική στάση ν’ ακούς ολοκληρωτικά και απόλυτα, την Αγάπη.
Να που και τώρα έρχομαι σε σένα.
Θέλω ξανά να σου μιλήσω. Σε θέλω ολόκληρον.
Το επαναλαμβάνω, η Αγάπη σε θέλει μ' έναν τρόπο ολοκληρωτικό και απόλυτο.

Θα σου μιλήσω μυστικά, στην καρδιά. Βάζω το στόμα μου πολύ κοντά στ’ αυτί σου.
Άκουσε αυτό που τα χείλη μου θα σου πουν με χαμηλή φωνή, αυτό που θέλουν να ψιθυρίσουν για σένα:
«Είμαι η Αγάπη, ο Κύριός σου. Θέλεις να μπεις στη ζωή της Αγάπης»;

Δεν πρόκειται για μια ατμόσφαιρα χλιαρής τρυφερότητας.
Πρόκειται να μπεις μέσα στη φλόγα της Αγάπης.
Εδώ είναι η αληθινή επιστροφή, η επιστροφή στην πυρακτωμένη Αγάπη.
Θέλεις να γίνεις άλλος από εκείνον που ήσουν, από εκείνον που είσαι;
Θέλεις να είσαι και να υπάρχεις για τούς άλλους και πρώτα για κείνον τον Άλλον και μαζί με αυτόν τον Άλλον, απ' τον οποίον κάθε ον έχει την ύπαρξη;

Άκουσε αυτό που η Αγάπη μου θα ήθελε να σου πει…




[2fA]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου