Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

"Δέσμευση "

 



Etty Hillesum  -  "Δεσμεύομαι να ζήσω στο έπακρo"
[Ποιμαντική Σκέψη της Εβδομάδος]


Να λες:
Θεέ μου, πάρε με από το χέρι, θα σε ακολουθήσω με θάρρος, χωρίς να αντισταθώ πολύ.
Δεν θα φυγοπονήσω ποτέ, ό,τι και αν μου φέρει αυτή η ζωή, θα ρίχνομαι στη μάχη με όλες μου τις δυνάμεις.

Όμως, δίνε μου πότε πότε, για λίγο, γαλήνη. Και δεν πρόκειται να πιστέψω, μέσα στην αφέλειά μου, πως η γαλήνη αυτή θα είναι παντοτινή· θα έχω αποδεχτεί την αναταραχή και τη μάχη που θα ακολουθήσουν.

Μου αρέσει να χασομερώ στη θαλπωρή και στην ασφάλεια, αλλά δεν θα δυσανασχετήσω όταν θα πρέπει να αντιμετωπίσω το κρύο, αρκεί να μου κρατάς το χέρι και να με καθοδηγείς.
Θα σε ακολουθήσω παντού και θα προσπαθήσω να μη φοβάμαι.

Όπου και αν βρίσκομαι, θα προσπαθώ να εκπέμπω λίγη αγάπη, την αληθινή αγάπη για τον πλησίον που έχω μέσα μου.
(Όμως, μην καμαρώνεις γι' αυτή την «αγάπη για τον πλησίον».
Δεν ξέρεις αν όντως την έχεις.)

Δεν θέλω τίποτα σπουδαίο.
Θέλω μόνο να γίνω αυτό που είμαι ήδη μέσα μου, που ακόμα είναι ανεκπλήρωτο.
Μερικές φορές πιστεύω πως αποζητώ την απομόνωση του μοναστηρίου.
Όμως, θα πρέπει να βρω τον εαυτό μου μέσα στον κόσμο και ανάμεσα στους ανθρώπους.

Και το θέλω πραγματικά, παρότι μπουχτίζω και κουράζομαι καμιά φορά.
Δεσμεύομαι να ζήσω στο έπακρo αυτή τη ζωή και να προχωρήσω πάση θυσία.

 

πΖ – 2φΑ

                                                                      




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου