Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

"Ευχαριστώ όλους.. "





Η δύναμη του "ευχαριστώ"

Paulo Coelho, από το "Εγχειρίδιο του Πολεμιστή του Φωτός"


Είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε ευγνωμοσύνη και χαρά για όσα έχουμε.
Να λέμε ευχαριστώ στους ανθρώπους που συμμετέχουν στη ζωή μας.

Ευχαριστώ όλους εκείνους που γελούν με τα όνειρά μου
- εμπνέουν τη φαντασία μου.
Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα
- μου δείχνουν τη δύναμη της αλήθειας.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν πίστεψαν σε μένα
- μου έμαθαν πώς μετακινούνται τα βουνά.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν
- προκαλούν το θάρρος μου.

Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς
- μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας.
Ευχαριστώ όλους όσους μου έχουν προκαλέσει σύγχυση
- συνετέλεσαν στο να διατηρώ σαφή τη θέση μου.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει
- μου άφησαν χώρο για να δημιουργώ.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει,
όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου
- με οδήγησαν στο να είμαι πιο προσεκτικός.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πλήγωσαν
- με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου,
δημιουργώντας μου προβλήματα
- μου δίνουν δύναμη να τα αντιμετωπίζω.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος
- μου έδωσαν την ευκαιρία να μάθω να σηκώνομαι.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν
- όπως κι εγώ τους αγαπώ.



fb – Takis

[2fA]







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου