Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

"Δέκα μικρές μέρες.. "





Χόρχε Μπουκάι  -  "Συνειδητοποίηση"
από τις Ιστορίες να σκεφτείς....


Σηκώνομαι το πρωί - Βγαίνω από το σπίτι μου
Υπάρχει μια τρύπα στο πεζοδρόμιο - Δεν την βλέπω
και πέφτω μέσα.

Την επόμενη μέρα - βγαίνω απ' το σπίτι μου,
ξεχνάω ότι υπάρχει μια τρύπα στο πεζοδρόμιο,
και ξαναπέφτω μέσα.

Την τρίτη μέρα - βγαίνω απ' το σπίτι μου προσπαθώντας να θυμηθώ
ότι υπάρχει μια τρύπα στο πεζοδρόμιο - Ωστόσο, δεν το θυμάμαι
και πέφτω μέσα.

Την τέταρτη μέρα - βγαίνω απ' το σπίτι μου προσπαθώντας να θυμηθώ
την τρύπα στο πεζοδρόμιο - Τη θυμάμαι και παρόλα αυτά,
δεν τη βλέπω και πέφτω μέσα.

Την πέμπτη μέρα - βγαίνω απ' το σπίτι μου
Θυμάμαι ότι πρέπει να έχω στο νου μου - την τρύπα στο πεζοδρόμιο
και περπατάω κοιτάζοντας κάτω - Την βλέπω και παρόλο που την βλέπω,
πέφτω μέσα.

Την έκτη μέρα - βγαίνω απ' το σπίτι μου
Θυμάμαι την τρύπα στο πεζοδρόμιο - Πηγαίνω ψάχνοντας την με τα μάτια μου
Την βλέπω, προσπαθώ να πηδήξω από πάνω,
αλλά πέφτω μέσα.

Την έβδομη μέρα - βγαίνω απ' το σπίτι μου
Βλέπω την τρύπα - Παίρνω φόρα, πηδάω,
φτάνω με την άκρη των ποδιών μου - ως την άλλη μεριά,
αλλά όχι αρκετά μακριά
και πέφτω μέσα.

Την όγδοη μέρα, - βγαίνω απ' το σπίτι μου,
βλέπω την τρύπα, - παίρνω φόρα, πηδάω,
φτάνω στην άλλη άκρη! - Αισθάνομαι τόσο υπερήφανος που τα κατάφερα
που χοροπηδάω από τη χαρά μου... - Και έτσι όπως χοροπηδάω,
ξαναπέφτω μέσα.

Την ένατη μέρα, - βγαίνω απ' το σπίτι μου,
βλέπω την τρύπα, - παίρνω φόρα, πηδάω
και συνεχίζω τον δρόμο μου.

Τη δέκατη μέρα, σήμερα μόλις, - συνειδητοποιώ
ότι είναι πιο βολικό - να περπατάω…
στο απέναντι πεζοδρόμιο.



blogthea - [2φΑ]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου