Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

"Αχ, μικρέ μου πρίγκιπα! "




-  Από τον "Μικρό Πρίγκιπα" του Antoine de Saint-Exupéry


Αχ, μικρέ μου πρίγκιπα!
Σιγά-σιγά κατάλαβα τη μελαγχολική σου ζωή. 
Για αρκετό καιρό δεν είχες για διασκέδαση σου, τίποτα άλλο πέρα από τα ήρεμα βασιλέματα του ήλιου σου. 

Έμαθα την καινούρια αυτή λεπτομέρεια το πρωί της τέταρτης ημέρας, όταν μου είπες:
«Μου αρέσουν πολύ τα ηλιοβασιλέματα. Πάμε να δούμε ένα ηλιοβασίλεμα!…»

«Μα πρέπει να περιμένουμε…»
«Τι να περιμένουμε;»
«Να περιμένουμε την ώρα που βασιλεύει ο ήλιος».

Φάνηκε να ξαφνιάζεσαι στην αρχή και έπειτα γέλασες με τον εαυτό σου. 
Και μου είπες: «Ακόμα νομίζω πως βρίσκομαι στο σπίτι μου!»

Αλήθεια! Όταν στην Αμερική είναι μεσημέρι, όλος ο κόσμος γνωρίζει πως στη Γαλλία είναι η ώρα που ο ήλιος βασιλεύει. 
Θα αρκούσε να πάμε στη Γαλλία μέσα σ’ ένα λεπτό, για να δούμε τον ήλιο να βασιλεύει. 
Δυστυχώς, η Γαλλία είναι πολύ μακριά. 

Όμως πάνω στον μικρό πλανήτη σου, θα αρκούσε να τραβήξεις την καρέκλα σου μερικά μόλις βήματα πιο πέρα. Και μπορούσες να δεις έτσι το δειλινό, όσες φορές το επιθυμούσες.

«Μια ημέρα, είδα τον ήλιο να βασιλεύει σαράντα τρεις φορές!», είπες.
Και μετά από λίγο πρόσθεσες:
«Ξέρεις… όταν κάποιος είναι λυπημένος, του αρέσουν τα ηλιοβασιλέματα…»

«Την ημέρα λοιπόν με τις σαράντα τρεις φορές, ήσουν τόσο λυπημένος;» ρώτησα.
Όμως, ο μικρός πρίγκιπας δεν απάντησε...



Μ-[2φΑ]







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου