Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

"Σαν τέτοια ώρα στο βουνό "

 



ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Εθνομάρτυρας του Μακεδονικού Αγώνα
έπεσε υπέρ πίστεως και πατρίδος στις 13/ 10/1904


«Σαν τέτοια ώρα στο βουνό, ο Παύλος πληγωμένος
μες στο νερό του αυλακιού ήτανε ξαπλωμένος.
- Για σύρε, Δήμο μου πιστέ, στην ποθητή πηγή μου,
και φέρε μου κρύο νερό να πλύνω την πληγή μου.
Σταλαματιά το αίμα μου, για σε Πατρίς, το χύνω,
για νάχεις δόξα και τιμή, να λάμψεις σαν τον κρίνο.
Είν’ η Ελλάδα μας μικρή, μικρή και ζουλεμένη,
μα ελευθεριά έχει πολλή! Μες στο κλουβί δεν μπαίνει!
Παύλος Μελάς κι αν πέθανε, τ’ αδέλφια του ας ζήσουν,
αυτά θα τρέξουνε μαζί για να τον αναστήσουν!»

(Απόσπασμα από το βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα
" Τα μυστικά του βάλτου"»)

 

fb - Βιβλιο-Συλλέκτης
2fA


                               




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου