Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

"Ο άνθρωπος και ο κόσμος.."





Ένα βράδυ, μετά από μια κουραστική μέρα, κάθισα στην τηλεόραση να δω τις ειδήσεις. Ο γιος μου ήθελε να παίξουμε και δεν με άφηνε ήσυχο. Τελικά για να τον απασχολήσω, βρήκα σε μια εφημερίδα την εικόνα της Υδρογείου και την έκοψα σε αρκετά κομμάτια ….
"Έλα γιε μου, προσπάθησε να τα ενώσεις ξανά όλα αυτά μαζί" του είπα, ελπίζοντας πως με το αυτοσχέδιο αυτό pazzl, θα τον κρατήσω απασχολημένο όσο χρειαζόταν, για να δω τις ειδήσεις….

Προς μεγάλη μου έκπληξη, ο γιος μου εμφανίστηκε ύστερα από ένα μόνο λεπτό, με την εικόνα της υδρογείου ενωμένη και πάλι, με άψογο τρόπο. Ξαφνιασμένος τον ρώτησα: "Πως τα κατάφερες τόσο γρήγορα;"
Μου χάρισε ένα χαμόγελο και μου απάντησε:
"Κοίτα μπαμπά, από την πίσω μεριά, ήταν η φωτογραφία ενός ανθρώπου… Έτσι, μόλις ένωσα τα κομμάτια του ανθρώπου, ενώθηκε και ο κόσμος!"

*  από το fb







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου