Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

"Απογοήτευση "





-  Από κείμενο της ψυχολόγου Ελένης Παπαδοπούλου, MSc


Απογοήτευση: ένα συναίσθημα είναι.
Το ζήτημα είναι τι θα κάνουμε με αυτό το συναίσθημα.
Θα ήταν βοηθητικό να μας κινητοποιήσει, ώστε να δούμε τι κάνουμε λάθος 
ως προς τις επιλογές μας ή ως προς τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε ή αντιλαμβανόμαστε 
τις επιλογές μας.

Μήπως διαρκώς ζητάμε περισσότερα από τους ανθρώπους, που απλώς θέλουν να μείνουν 
σε επιφανειακές και εφήμερες αλληλεπιδράσεις μαζί μας;
Μήπως επενδύουμε σε ανθρώπους που ποτέ δεν επένδυσαν στη σχέση, που εμείς πιστεύαμε πως είχαμε;
Μήπως πρέπει να ξεπεράσουμε τη ρομαντική θεώρηση και θέαση των σχέσεων μας;

Μήπως ο ωφελιμισμός είναι σημαντικότερος από το συναίσθημα;
Μήπως οι σχέσεις εξαρτώνται περισσότερο, από τις ανάγκες που μπορούν να καλύψουν 
την δεδομένη στιγμή;
Μήπως πάντα περιμέναμε περισσότερα από ανθρώπους που δεν ήταν πρόθυμοι να είναι εδώ για εμάς;

Επομένως, για να είσαι η επιλογή μου θα πρέπει να το θέλεις.
Για να γίνεις μέρος της ζωής μου, θα πρέπει να το επιθυμείς.
Όσο και να ελπίζω και όσο και να τα ονειρεύομαι αυτά, αν δεν υπάρχει ανταπόκριση,
το μόνο που θα καταφέρω είναι για άλλη μια φορά να απογοητευτώ από τους ανθρώπους γύρω μου... από τους ανθρώπους που θεωρούσα σημαντικούς και πίστευα πως αποτελούν μέρος της ζωής μου, και εγώ μέρος της δικής τους ζωής...

ΘΥΜΗΣΟΥ: δεν σε απογοητεύουν οι άνθρωποι, απογοητεύεσαι από τις προσδοκίες 
που εσύ έχεις, για τους ανθρώπους γύρω σου...



dinfo – [2fA]

                                                        





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου