Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

"Παιδί μου ακριβό.. "





Σαούλ (Παιδί μου ακριβό)
-  Ένα τραγούδι για τον Απόστολο των εθνών Παύλο
σε στίχους και μουσική Αναστασίας Χατζηπαύλου




Ποιος είπε τ' όνομά σου μέσ’ απ' το ουράνιο φως
τόσο καλά σε ξέρει δεν είχες δισταγμό
Σαούλ, Σαούλ, παιδί μου ακριβό
Σαούλ, Σαούλ, παιδί μου ακριβό.

Αυτόν που αναζητούσες χρόνια με το μυαλό
σε νόμους και σε πρέπει με τρόπο αυστηρό
συνάντησες μια μέρα έξω απ' τη Δαμασκό
που η καρδιά σου ανοίχθη με τρόπο θαυμαστό,

κι είδες πως είναι Αγάπη, Συγχώρεση ο Θεός
κι είδες πως είναι Αγάπη, Συγχώρεση ο Θεός.

Ποιος είπε τ' όνομά σου μέσ' απ' το ουράνιο φως
τόσο καλά σε ξέρει δεν είχες δισταγμό
Σαούλ, Σαούλ, παιδί μου ακριβό
Σαούλ, Σαούλ, παιδί μου ακριβό.


-  Με την φροντίδα του π. Ζήση Κτενίδη



[2φΑ]











Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου