Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

"Panayia apartmani "





- Μια ανάρτηση φίλου στο face book, μεταφρασμένη στο Google.
Επεξεργασμένο το κείμενο, μας πληροφορεί για την ύπαρξη ενός Ελληνoρθόδοξου Ιδρύματος της Εκκλησίας, στο Βeyoğlu, στην Πόλη - η ασύνδετη κι αποσπασματική όμως μετάφραση, ακριβώς όπως δόθηκε, πλαισιώνει νοσταλγικά την διαχρονική γοητεία της Κωνσταντινούπολης… -

Tanasis Kiryako
OĞLUMUN HAYAT HİKAYESİ...PAYLAŞMAK İSTEDİM..
-  Η ιστορία της ζωής του γιου μου... ήθελα να μοιραστώ..

@ Beyoğlu / Taksim, İstanbul

Cagkan kiryako
Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1981 ο πατέρας του είναι Έλληνας, η μητέρα του είναι τουρκική.
Ζει στο τσεγκέλκιοϊ από τότε που γεννήθηκε. Τελείωσε τα τουρκικά σχολεία.
Το τελευταίο όνομα αντιπροσωπεύει τον "Κύριο" στα ελληνικά.
Κάποιοι από αυτούς έπαιξαν στην ταινία αργκό του Μπεν Άφλεκ, που γυρίστηκε στο karaköy.
Επόπτης στο panayia Ελληνικό Ορθόδοξο Ίδρυμα της Εκκλησίας στο beyoğlu.
.
Τώρα αφήνω το λόγο στον Cagkan μπέη.
.
Εξαρτάται από όλα τα καταστήματα και το διαμέρισμα Ελληνικό Ίδρυμα στο πέρασμα olivo, όπου βρίσκεται η εκκλησία.
Δουλεύω στη διαχείριση του ιδρύματος του Ιδρύματος εδώ και 2,5 χρόνια.

Κάποτε είχα sabuncakis σ ' αυτό το δρόμο.
Έχει ολοκληρωθεί με την αλλαγή του beyoğlu.
Το σημάδι που μένει πίσω είναι ένα ιστορικό κομμάτι τέχνης.
Όταν έφυγε το sabuncakis, ήρθε το βιβλιοπωλείο efy.
Άλλα καταστήματα είναι:
J ' λατρεύω, σκιά καφέ, φοντάνα πίτσα, sitef cafe, καντεμ cafe, pana cafe, κόσκα, μονοπωλιακή αντιπροσωπεία.
Το διαμέρισμα panayia, το οποίο έχει μείνει μεταξύ των cafelerin, είναι μια μεγάλη δομή που έγινε το 1910 μόλις τελειώσαμε τις εργασίες ζωγραφικής.
Στις μέρες μας, αυτοί που περνάνε από τον δρόμο ενδιαφέρονται αρκετά.
.
Με ρωτάς για τον beyoğlu, τους beyoğlu που ήρθαν στην γενιά μου, τη μέση Ανατολή. 
Το παλιό beyoğlu έχει μείνει στις αναμνήσεις.
Όταν οι μεγάλοι μου, μου λένε γι ' αυτό το όμορφο beyoğlu, είναι σαν παραμύθι για μένα. 
Ακόμα και η Κωνσταντινούπολη στην παιδική μου ηλικία ήταν διαφορετική. 
Πιστεύω ότι μου λείπουν εκείνες οι μέρες που είναι η ηλικία μου, μόνο 37!

Δεν έχω δει ποτέ τον παππού. Πέθανε το 1975, δεν τα κατάφερα.
Στο τσεγκέλκιοϊ, ο παππούς μου, καλλιεργεί ένα μαρμελάδα τριαντάφυλλο, και το πούλησε στο μαγαζί του στην αγορά ψαριών στο beyoğlu.
Εισέπνευσε τη δεκαετία του ' 60 της δεκαετίας του ' 30 του ' 50
.
Με τα γεγονότα της 6-7 ης Σεπτεμβρίου, το αλάτι του beyoğlu έχει φύγει, φυσικά.. ότι εισέπνευσε όμορφος καιρός είναι δηλητήριο για όλους.
Άλλαξε στην Κωνσταντινούπολη με αλλαγή beyoğlu.
Από τη Δύση, είμαστε μακριά από τα δυτικά.
Το site είναι τώρα σαν το Κατάρ σε όλο το μέρος.
Κάποιος έχει κατεδαφιστεί, κάποιος είναι φτιαγμένος.
Όταν ήμουν στην παιδική μου ηλικία, ο τσεγκέλκιοϊ ήταν σε όλο το μέρος.
Τα αγγούρια, οι φράουλες μεγάλωσαν.
Ένα χιόνι θα είχε χιονίσει, θα ήταν χιόνι χιονιού.
Στο σπίτι που γεννήθηκε ο πατέρας μου, οι λύκοι ήταν κάτω.
Τώρα δεν έχει μείνει χώμα στο τσεγκέλκιοϊ. Κάθε πλευρά είναι διαμέρισμα!
Από το bostanindan του παππού μου, περνάει από το natoyolu.
Στην εποχή του διαπρεπής τομέα.
.
Η γειτονιά που καθόμουν στο cengelgoy ήταν μια ελληνική γειτονιά.
Είχε επίσης ένα μεγάλο εκκλησίασμα με την εκκλησία της ' ια giorgi.
Τώρα έχουν μείνει τρεις οικογένειες στο rumlardan.
Πήγαν όλοι στην Ελλάδα.

@ Beyoğlu / ταξίμ, Κων / πολη



fb – [2fA]







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου