Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

"Ει μη σος είην.. "




Άγιος Γρηγόριος Θεολόγος


Προς Χριστόν
[Ποιήματα, ΟΔ΄]


Προς τι η τυραννία; ήρθα στη ζωή, καλώς.
Γιατί χτυπιέμαι από τις τρικυμίες της ζωής;
Θα πω έναν λόγο, θρασύ μεν, αλλά θα τον πω:
Αν δεν ήμουν δικός Σου, θα ’μουν, Χριστέ μου, αδικημένος.

Γεννιόμαστε, φανερωνόμαστε, ολοκληρωνόμαστε,
- νυστάζω, κοιμάμαι, αγρυπνώ, πορεύομαι,
αρρωσταίνουμε, έχουμε ευεξία, απολαύσεις, πόνους.

Ζεις τους κύκλους του ήλιου, όσους είναι επί της γης,
πεθαίνεις, σαπίζει η σάρκα. Τα ίδια και τα ζώα
τα χωρίς τιμή, αλλ’ όμως ανεύθυνα.

Τι έχω λοιπόν εγώ παραπάνω; Τίποτα, παρά τον Θεό.
Αν δεν ήμουν δικός Σου, θα ’μουν, Χριστέ μου, αδικημένος.



fb - Panteleimon Krouskos

porfyras – [2φΑ]

                                                      





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου