Τρίτη 30 Αυγούστου 2022

"Δύσκολες εποχές.. "

 



- Σεΐχης Ρασίντ


‘Όπως αναγράφεται σε πληθώρα αναδημοσιεύσεων στο Διαδίκτυο, ρώτησαν κάποτε τον ιδρυτή του Ντουμπάι, Σεΐχη Ρασίντ, πώς βλέπει το μέλλον της χώρας του και εκείνος απάντησε:
«Ο παππούς μου ίππευε καμήλα, ο πατέρας μου το ίδιο, εγώ οδηγώ Μερσεντές, ο γιος μου Land Rover, ο εγγονός μου πάλι Land Rover θα οδηγεί, αλλά ο δισέγγονος μου μάλλον πάλι καμήλα θα ιππεύει...»

Γιατί το λέτε αυτό;
«Υπάρχουν κάποιες αέναες αρχές που διέπουν τα πάντα στη ζωή.
Για να γίνω συγκεκριμένος, οι δύσκολες εποχές πλάθουν δυνατούς άνδρες, οι δυνατοί άνδρες δημιουργούν καλές εποχές, οι καλές εποχές παράγουν ανίσχυρους άνδρες και οι ανίσχυροι άνδρες δημιουργούν σκληρές εποχές.
Πολλοί δεν θα καταλάβουν, αλλά η ευημερία και η ευμάρεια στη χώρα μας παράγει παράσιτα και όχι μαχητές της ζωής …"


[Σύμφωνα με το Oxford Reference, η 1η φράση που αναφέραμε αποδίδεται στον Σεΐχη Ρασίντ Μπιν Σαΐντ αλ Μακτούμ (φωτο-), ο οποίος υπήρξε κυβερνήτης του Ντουμπάι για 32 έτη (1958-1990) και όχι στον γιο του, Σεΐχη Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ, σημερινό πρωθυπουργό και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και κυβερνήτη του Ντουμπάι.

- Όσον αφορά τη 2η φράση, που υποτίθεται ότι ειπώθηκε στον ίδιο διάλογο, όχι μόνο δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να επιβεβαιώνει ότι λέχθηκε από τον Σεΐχη Ρασίντ, αλλά αντίθετα εντοπίζεται στο βιβλίο του Αμερικανού βετεράνου G. Michael Hopf με τίτλο "Those Who Remain" (2016)].

 

ellinikahoaxes – 2φΑ

                                                           




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου