Τρίτη 7 Απριλίου 2020

"Τι να σου τάξω Άγιε μου "













-  Από την Τούλα Πολυματίδου
της ομάδας, "Γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης"


Τι να σου τάξω Άγιε μου
πώς να σε ικετέψω;
Δεν μπαίνω πια σε εκκλησιά
τ' Άγια να προσκυνήσω.
Καμπάνες δεν χτυπήσανε
καντήλια δεν ανάβουν
λαμπάδες δεν φωτίζουνε
κεριά δεν μας ζεσταίνουν..
Γύρω απ' την Άγια Τράπεζα
μονάχοι τους αγγέλοι
τον Κύριο παρακαλούν
παρακαλούν και κλαίνε.

Θεέ μου μεγαλοδύναμε
όλου του κόσμου Πλάστη
λυπήσου τους Φιλεύσπλαχνε
μόνο Εσένα έχουν.
Μάνα μου τρέξε γρήγορα
γλυκιά μου Παναγία
άσε το περιβόλι Σου
στα άξια παιδιά Σου
και έλα Μάνα μου γλυκιά
να μπω στην αγκαλιά Σου.
Εκεί δεν μπαίνει Θάνατος
αρρώστια και αμάχη
εκεί μονάχα ο Χριστός
έχει κλειδιά και μπαίνει.

Τι να σου τάξω Άγιε μου
παράπονο με πιάνει
δεν λείπει σου ούτε το σπαθί
ούτε κι η πανοπλία
φωτιά είσαι ολόκληρος
και πως να πλησιάσω;
Να σου αφήσω δάκρυα
μόνο αυτό μου μένει
για να τα δώσεις Στον Χριστό
και να του πεις να έρθει.
Να ’ρθει να πάρει το κακό
να ανθίσει η αγάπη
να ξεχειλίσει η χαρά
το γέλιο των ανθρώπων...
Να δουν οι μάνες τα παιδιά
οι γέροι τα εγγόνια...
να πλημμυρίσει η γειτονιά
να αρχίσουν τα τραγούδια
να αδειάσουνε οι φυλακές
και τα νοσοκομεία
Να μην υπάρχει μοναξιά
στα μάτια των ανθρώπων..
Τι να σου τάξω Άγιε μου
πως να σε ικετέψω ;

Ανθίσανε οι πασχαλιές
μ’ αργεί να ’ρθει το Πάσχα
τα βάγια στρώνονται στη γης
κι ο Λυτρωτής διαβαίνει..
Μεγάλη και ατελείωτη
η οδός του μαρτυρίου
κι ο Γολγοθάς ξεμάκρυνε
τόσο που δεν τον βλέπει..
Βάρυνε κι άλλο ο σταυρός
πληθύνανε τα αγκάθια
το αίμα Του το Άγιο
έβαψε τον πλανήτη...
Κανείς δεν Του ’δωσε νερό
αδιάβατοι οι δρόμοι
μα Εκείνος πάει στον σταυρό
ξανά για να μας σώσει...

Τι να σου τάξω Άγιε μου
πώς να σε ικετέψω;
Άνοιξε τις φτερούγες σου
βάλε μας από κάτω
μέχρι να πάψει του κακού
η ρίζα να μας τρέφει
Μέχρι να ξαναγεννηθεί
η αγάπη στις καρδιές μας
μέχρι να ακούσω τον παπά
να πει ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ...


Βοήθεια μας ο Ταξιάρχης!


fb – 2fA






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου