Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

"What A Feeling! "





What A Feeling – με την Irene Cara
Από την ταινία Flashdance  του Adrian Lyne, (1983)

Οντισιόν – η Jennifer Beals





Τι Συναίσθημα!


Στην αρχή, όταν δεν υπάρχει τίποτα - Εκτός από ένα αργό λαμπερό όνειρο
Που ο φόβος σου φαίνεται να κρύβει - Βαθιά μέσα στο μυαλό σου

Ολομόναχη έχω κλάψει - Σιωπηλά δάκρυα γεμάτα περηφάνια
Σε έναν κόσμο φτιαγμένο από ατσάλι - Φτιαγμένο από πέτρα

Τώρα ακούω τη μουσική - Κλείνω τα μάτια μου
Αισθάνομαι τον ρυθμό να με τυλίγει - Να κρατάει την καρδιά μου

Τι συναίσθημα! - Το να είσαι είναι το να πιστεύεις
Μπορώ να τα έχω όλα - Τώρα χορεύω για τη ζωή μου

Πάρε το πάθος σου - Και κάντο να συμβεί
Οι εικόνες ζωντανεύουν - Τώρα χορεύω μέσα από τη ζωή μου

Τώρα ακούω τη μουσική - Κλείνω τα μάτια, είμαι ο ρυθμός
Μέσα σε μια στιγμή - Κρατάει την καρδιά μου

Τι συναίσθημα! - Το να είσαι είναι το να πιστεύεις
Μπορώ να τα έχω όλα - Τώρα χορεύω για τη ζωή μου

Πάρε το πάθος σου - Και κάντο να συμβεί
Οι εικόνες ζωντανεύουν - Τώρα χορεύω μέσα από τη ζωή μου


Τι συναίσθημα! - Τι συναίσθημα!
(Είμαι η μουσική τώρα)
Το να είσαι είναι το να πιστεύεις
(Είμαι ο ρυθμός τώρα)
Οι εικόνες ζωντανεύουν
Μπορείς να χορέψεις ακριβώς μέσα από τη ζωή σου

Τι συναίσθημα! - (Μπορώ πραγματικά να τα έχω όλα)
Τι συναίσθημα! -(Οι εικόνες ζωντανεύουν όταν καλώ)
Μπορώ να τα έχω όλα - (Μπορώ πραγματικά να τα έχω όλα)
Να τα έχω όλα - (Οι εικόνες ζωντανεύουν όταν καλώ)
(Καλώ, καλώ, καλώ, καλώ)

(Τι συναίσθημα!) - Μπορώ να τα έχω όλα
(Το να είσαι είναι το να πιστεύεις) - Το να είσαι είναι το να πιστεύεις
(Πάρε το πάθος σου)
(Κάντο να συμβεί) - Κάντο να συμβεί
(Τι συναίσθημα!) - Τι συναίσθημα!
(Το να είσαι είναι το να πιστεύεις) - Πάρε το πάθος σου



klik – [2fA]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου