Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Ημερολόγιο Πλοίου – 06






ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΛΟΙΟΥ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Σημειώσεις στο περιθώριο



ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ


Η συντήρηση είναι απαραίτητη
είχε πει ο καπετάνιος
μα ακόμα πιο σπουδαία είναι η χαρά
της εργασίας
δοκίμασε και θα με θυμηθείς..

Πέσανε τότε οι μπογιές πολλές
κι έβαφα-έβαφα μέχρι να μου τελειώσουν
δεν άφησα επιφάνεια άβαφη…
το αποτέλεσμα δεν φάνηκε σημαντικό,
αλλά την ώρα που το χρειαζόμουν
έβαψα μπλε και κόκκινα και κίτρινα,
κι όλες τις αποχρώσεις που ζητούσε η καρδιά μου
- γέμισα τη ζωή μου χρώμα

τώρα, δεν είναι εύκολο ν’ απλώσω
ούτε μια απλή γραμμή…
επιφάνειες κενές πια δεν υπάρχουν
τα χρώματα σπανίζουν
και οι παλιές βαμμένες πόρτες
πήραν να ξεθωριάζουν…

έχω κρατήσει όμως μέσα μου
πολλή χαρά
όχι τόσο από την αρμονία που με σφράγισε
όσο από τον ιδρώτα που δωσα.



Μ[2φΑ]








Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου