Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Ημερολόγιο Πλοίου – 08














ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΛΟΙΟΥ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Σημειώσεις στο περιθώριο



ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΙ ΕΛΠΙΔΑ

Έχω κρατήσει στα μάτια μου την κίνηση σου
στ’ ακούσματα μου τον ήχο των βημάτων σου
ανάσα ευωδιαστή στη μνήμη μου
την αίσθηση σου στην καρδιά μου,
δεν γίνεται να μη σ’ αναγνωρίσω
κάθε λιμάνι είναι μια πιθανότητα
κάθε ανατολή κι ελπίδα
κάνω υπομονή

Κάποτε θα ξεφυλλίσεις το ημερολόγιο 
και θ’ αναρωτηθείς - τι να σκεφτόταν
άραγε σαν έγραφε στο περιθώριο..

Όμως αγαπώ το θρόισμα και το κελάρυσμα
το κύμα και την αντηλιά
τη σιωπή και τη γιορτή
και το καθένα απ’ αυτά ταιριάζει
με όλα τ’ άλλα

η αγάπη δεν χωρίζεται
ούτε χωρίζει -
μέσα σε ό,τι αγαπώ σε βλέπω σε οσμίζομαι
κάθε στιγμή σε συναντώ
σε ζω
κι είσαι παντού δοσμένη
και πάντοτε μοναδική.



Μ[2φΑ]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου