Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

"Πήρα λουλούδια σήμερα.. "












Η 25η Νοεμβρίου, διαβάζουμε πως ήταν η Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας
κατά των Γυναικών

– η ανεξέλεγκτη επιθετικότητα δεν έχει όρια…


Pascal Hyver  -  Μια ξεχωριστή μέρα


Πήρα λουλούδια σήμερα...
δεν ήταν τα γενέθλιά μου ή μια ξεχωριστή μέρα.
Είχαμε τον πρώτο μας καυγά χθες το βράδυ και μου είπε πολλά σκληρά λόγια,
που πραγματικά με πονάνε.
Ξέρω ότι λυπάται και δεν εννοεί αυτά που είπε, επειδή μου έστειλε αυτά 
τα λουλούδια σήμερα...

Πήρα λουλούδια σήμερα.
Δεν ήταν η γιορτή μου ή μια άλλη ξεχωριστή μέρα.
Χθες τη νύχτα, με έσπρωξε στον τοίχο και άρχισε να με χτυπά.
Έμοιαζε με εφιάλτη. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν αληθινό.
Ξύπνησα σήμερα το πρωί, με πονεμένο και μελανιασμένο σώμα.
Ξέρω ότι πρέπει να λυπάται, γιατί μου έστειλε λουλούδια σήμερα.

Πήρα λουλούδια σήμερα.
Και δεν ήταν η μέρα της μητέρας ή μια άλλη ξεχωριστή μέρα.
Χθες τη νύχτα, με χτύπησε ξανά, πολύ πιο βίαια από τις άλλες φορές.
Αν τον άφηνα, τι θα ήμουν; Πώς μπορεί να φροντίσει τα παιδιά μου;
Τι θα γίνει με τα οικονομικά προβλήματα;
Τον φοβάμαι, αλλά φοβάμαι και να φύγω.
Και ξέρω ότι πρέπει να λυπάται, αφού μου έστειλε πάλι λουλούδια σήμερα.

Πήρα λουλούδια και σήμερα.
Σήμερα όμως, ήταν μια πολύ ξεχωριστή μέρα - ήταν η μέρα της κηδείας μου.
Χθες το βράδυ τελικά, με χτύπησε μέχρι θανάτου.
Μακάρι να είχα βρει το κουράγιο να τον αφήσω,
δεν θα είχα πάρει αυτά τα λουλούδια σήμερα…



fb – [2fA]

                                                  





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου