- John Heggestuen
«Το κλειδί για να ξεχωρίζεις στη δουλειά σου, είναι το να κατανοείς το γεγονός, ότι οι διευθυντές έχουν συχνά μια αφθονία εργαζομένων με προβλήματα, αλλά οι άνθρωποι με τους οποίους θέλουν να συνεργάζονται στενότερα, είναι αυτοί που λύνουν τα προβλήματα τους μόνοι τους»
«Το κλειδί για να ξεχωρίζεις στη δουλειά σου, είναι το να κατανοείς το γεγονός, ότι οι διευθυντές έχουν συχνά μια αφθονία εργαζομένων με προβλήματα, αλλά οι άνθρωποι με τους οποίους θέλουν να συνεργάζονται στενότερα, είναι αυτοί που λύνουν τα προβλήματα τους μόνοι τους»
Ο John
Heggestuen, αντιπρόεδρος
έρευνας στο Business Insider Intelligence,
κωδικοποίησε σε τέσσερα (- πέντε) επίπεδα την συμπεριφορά των εργαζομένων σε οποιαδήποτε
δουλειά, επισημαίνοντας το γιατί οι διευθυντές προτιμούν συχνά κάποιους από
τους υφισταμένους τους:
Επίπεδο 1 - Ο υπάλληλος απευθύνεται στον διευθυντή
του:
« Έχω ένα πρόβλημα. Τι να κάνω;»
Αυτός είναι ο αφελής τρόπος του αρχάριου, καθώς έτσι προσθέτει περισσότερη δουλειά στον διευθυντή του, ζητώντας του ευθέως να του λύσει το πρόβλημα.
« Έχω ένα πρόβλημα. Τι να κάνω;»
Αυτός είναι ο αφελής τρόπος του αρχάριου, καθώς έτσι προσθέτει περισσότερη δουλειά στον διευθυντή του, ζητώντας του ευθέως να του λύσει το πρόβλημα.
Επίπεδο 2 - «Έχω ένα πρόβλημα, αλλά έχω και κάποιες
λύσεις· ποια θέλετε να προτιμήσω;»
Εδώ φαίνεται πως έχεις αφιερώσει χρόνο για να σκεφτείς λύσεις, κάτι που δείχνει έναν ορισμένο βαθμό ικανότητας, την ίδια ώρα που αφαιρεί από το αφεντικό αχρείαστη δουλειά, που θα έπρεπε να κάνει για σένα.
Εδώ φαίνεται πως έχεις αφιερώσει χρόνο για να σκεφτείς λύσεις, κάτι που δείχνει έναν ορισμένο βαθμό ικανότητας, την ίδια ώρα που αφαιρεί από το αφεντικό αχρείαστη δουλειά, που θα έπρεπε να κάνει για σένα.
Επίπεδο 3α - «Έχω ένα πρόβλημα. Πιθανές λύσεις είναι
αυτές κι αυτές. Εγώ προτείνω αυτή, γι’ αυτούς τους λόγους. Τι λέτε;»
Αν οι προτάσεις είναι καλές (τεκμηριωμένες), τότε ο διευθυντής θα αρχίσει να αγαπά αυτόν τον υπάλληλο!
Αν οι προτάσεις είναι καλές (τεκμηριωμένες), τότε ο διευθυντής θα αρχίσει να αγαπά αυτόν τον υπάλληλο!
Επίπεδο 3β - «Προέκυψε ένα πρόβλημα. Οι λύσεις ήταν
αυτές. Αποφάσισα να κάνω αυτό, γι’ αυτούς τους λόγους. Είναι εντάξει τώρα, το
ξεπεράσαμε… »
Η φράση λειτουργεί σαν χάδι στα αυτιά των διευθυντών, καθώς αφαιρεί από πάνω τους όλο το πρόβλημα, αφήνοντάς τους απλώς να αποτιμήσουν το επίπεδο της δικής σου αποφασιστικότητας.
Η φράση λειτουργεί σαν χάδι στα αυτιά των διευθυντών, καθώς αφαιρεί από πάνω τους όλο το πρόβλημα, αφήνοντάς τους απλώς να αποτιμήσουν το επίπεδο της δικής σου αποφασιστικότητας.
Επίπεδο 4 - «Είναι πιθανό να υπάρξει κάποιο πρόβλημα
σ’ αυτό το γενικότερο θέμα, γι’ αυτούς τους λόγους. Μπορούμε όμως να το
προλάβουμε, κάνοντας αυτά κι αυτά.
Έχω την έγκριση σας, να προχωρήσω;»
Εδώ όχι μόνο προβλέπουμε τις ανάγκες του αφεντικού, αλλά παρέχουμε και άμεσες λύσεις, όντας ο ιδανικότερος τρόπος επικοινωνίας.
Ο διευθυντής είναι ευτυχής, γιατί δεν δουλεύεις απλά γι’ αυτόν, μπορείς και συνεργάζεσαι μαζί του!
Εδώ όχι μόνο προβλέπουμε τις ανάγκες του αφεντικού, αλλά παρέχουμε και άμεσες λύσεις, όντας ο ιδανικότερος τρόπος επικοινωνίας.
Ο διευθυντής είναι ευτυχής, γιατί δεν δουλεύεις απλά γι’ αυτόν, μπορείς και συνεργάζεσαι μαζί του!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου