Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2021

"11 χρ. ΠΡΩΤΟΣ ο 74 του 38"

 



Ηλίας Γ. Αραμπατζιδάκης

Για ενδέκατη χρονιά ο 74χρονος φέτος, φτερωτός καπετάνιος Ηλίας Αραμπατζιδάκης τερμάτισε και πάλι πρώτος στη διαδρομή των 5.000 μέτρων του 38ου Αυθεντικού Μαραθωνίου 2021, στην κατηγορία των 70-74 ετών.




Σε συνέντευξη του στο RuNNER Magazine.gr , το 2017, έλεγε:

- Μέχρι πέρυσι έτρεχα 150 χλμ. τον μήνα. Φέτος είπα να τρέχω λιγότερο, όμως πάλι τρέχω κοντά στα 150 χλμ. γιατί πλέον έχω πολλούς φίλους στο πάρκο και τους βοηθάω, όποτε μου το ζητήσουν, να συμπληρώσουν τα χιλιόμετρά τους.
- Ξεκίνησα να τρέχω γιατί είμαι λαίμαργος. Όταν βρω καλό φαγητό το ευχαριστιέμαι
(σσ. έχοντας αδυναμία στον ψητό μπακαλιάρο της Νέας Σμύρνης, με ποικιλία θαλασσινών και ψαράδικη παρέα).
- Μοναδικός μου στόχος, όσον αφορά το τρέξιμο, είναι «Να βγαίνω πρώτος μέχρι τα 70 μου».

Βέβαια ο στόχος έχει μετατεθεί στην επόμενη μία ή δύο δεκαετίες… δεδομένου ότι το αρχικό χόμπυ του πρωταθλητισμού μεταλλάχθηκε πλέον σε χούι…










Με τις ευχές μας, πάντοτε!!

2φΑ





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου