Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

"Συγχωρέστε με.. "






π. Παντελεήμων Γιαννικουρής

Ζω σε ένα ζεστό σπίτι.

Έξω κάποιος κρυώνει, είχε σπίτι...
Κάνω δίαιτα, αλλά ένας άλλος δεν έχει να φαει.
Είμαι υγιής, άλλος πονά σε ένα κρεβάτι.
Έχω τη ζεστασιά της αγκαλιάς των παιδιών μου, άλλος έχασε το μονάκριβο του.
Είμαι με τη συμβία μου, ο δίπλα μου μόλις χώρισε.

Συγχωρέστε με, αλλά απόψε νοιώθω χάλια, συνειδητοποιώ πόσο αχάριστος είμαι απέναντι σε ανθρώπους και Θεό, πόσο Φαρισαίος και πόσο ανάξιος ...

Μια προσευχή μπορώ να κάνω απόψε, μόνο αυτό... για όλους, για όλα, ίσως και για μένα... αλλά Τον ντρέπομαι ...
Δόξα Σοι Πάτερ Άγιε, συγχώρα με, γιατί ζητούσα μόνο όσα δεν είχα, μην εκτιμώντας το τι μου έχεις δώσει ....

Καλό και ευλογημένο ξημέρωμα αδελφοί μου, όπου γης, αλλήλων τα βάρη βαστάζετε !!
*  από το fb







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου