Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

"Ψύχραιμες αντιδράσεις "






Sundar Pichai  – Διευθύνων σύμβουλος της Google


(Δεν είναι αυτό καθεαυτό το πρόβλημα… )
…. αλλά η αδυναμία των ανθρώπων, να αντιδράσουν με ψυχραιμία σ’ ένα ανεπιθύμητο συμβάν, που τους προκαλεί δυσφορία. 
Συνειδητοποίησα ότι δεν είναι τόσο τα λόγια του πατέρα μου ή του αφεντικού μου ή της συζύγου μου αυτά που με ενοχλούν, αλλά είναι η αδυναμία μου να τους αντιμετωπίσω με ψυχραιμία. 

Δεν είναι το συχνό μποτιλιάρισμα στον δρόμο που με ενοχλεί, αλλά η αδυναμία μου να καταλαγιάσω τη δυσφορία που μου προκαλεί. 
Περισσότερο από το ίδιο το πρόβλημα, είναι η αντίδρασή μας στο πρόβλημα που δημιουργεί το χάος στη ζωή μας.

Κατανόησα ότι δεν πρέπει να αντιδρώ σπασμωδικά στη ζωή. 
Πρέπει να απαντώ με σύνεση. 
Οι άμεσες αντιδράσεις είναι πάντα ενστικτώδεις, ενώ οι ψύχραιμες απαντήσεις είναι πάντοτε καλά μελετημένες.

Κάποιος που είναι ευτυχισμένος, δεν είναι επειδή λειτουργεί στην εντέλεια στη ζωή του. 
Είναι ευτυχισμένος επειδή κρατά την σωστή αντιμετώπιση και στάση απέναντι σε όσα του συμβαίνουν στη ζωή…  



tilestwra – [2fA]

                                              





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου