Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

"Και εχάρη ο Θεός.. "

 



Η προσευχή του Αγίου Ευμένιου
-  Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος 


Μια πολύ σημαντική διήγηση που θυμούμαι από τον Γέροντα Ευμένιο, είναι για μια προσευχή που έκανε:
«Είπα, "Κύριε Ιησού Χριστέ, θέλω να σώσεις όλους τους ανθρώπους". 
Και εχάρη ο Θεός. 
Καί μετά είπα: "Κύριε Ιησού Χριστέ, θέλω να σώσεις όλους τους καθολικούς. Και όλους τους προτεστάντες, Χριστέ μου, θέλω να σώσεις". Και εχάρη ο Θεός. 

"Θέλω να σώσεις και τους μουσουλμάνους και όσους ανήκουν σε όλες τις θρησκείες, και τους αθέους ακόμα θέλω να σώσεις". Κι εχάρη πολύ ο Θεός. 
Καί του είπα: "Χριστέ μου, θέλω να σώσεις όλους τους απ’ αιώνες κεκοιμημένους, από Αδάμ μέχρι τώρα". Κι εχάρη ο Θεός πολύ. 

Καί είπα: "Θεέ μου, θέλω να σώσεις και τον Ιούδα". Και στο τέλος είπα: "Θέλω να σώσεις και τον διαβολο". Κι ελυπήθη ο Θεός». 

Του λέω: «Γιατί λυπήθηκε ο Θεός;».
«Διότι θέλει ο Θεός και δεν θέλουν αυτοί», μου απάντησε, «δεν υπάρχει ίχνος καλής θελήσεως σωτηρίας στον διάβολο». 

«Καλά», του είπα, «πώς κατάλαβες εσύ πότε ο Θεός χαιρόταν και πότε ελυπήθη;».
Και μου λέει: «Άμα η καρδιά σου γίνει ένα με την καρδιά του Χριστού, αισθάνεσαι αυτά που αισθάνεται». 

 

i-epikaira – 2φΑ

                                                 




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου