Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

"Μη μ' αφήνεις να ξεχνώ "

 



-  ΡΑΜΠΙΝΤΡΑΝΑΘ ΤΑΓΚΟΡ
[Από τα ΛΥΡΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ  (GITANJALI)]



79. Αν δεν ήταν της τύχης μου να Σε συναντήσω
σε τούτη τη ζωή μου, τότε άφησέ με να αισθάνομαι
πάντα πληγωμένος που δεν Σε είδα,
- μη μ' αφήνεις να ξεχνώ ούτε για μια στιγμή
και κάνε με να νοιώθω στα όνειρά μου
μα και στις ώρες που είμαι ξύπνιος,
τον πόνο αυτής της λύπης.

Όταν οι μέρες μου θα ξετυλίγονται μέσα
σε πολύβουες πολιτείες και τα χέρια μου θα γεμίζουν
από τα καθημερινά κέρδη, άφηνε με να αισθάνομαι
πως δεν απόχτησα τίποτα,
- μη μ' αφήνεις να ξεχνώ ούτε για μια στιγμή,
και κάνε με να νοιώθω στα όνειρά μου
μα και στις ώρες που είμαι ξύπνιος
τον πόνο αυτής της λύπης.

Όταν θα κάθομαι πλάι στο δρόμο, κουρασμένος
και λαχανιασμένος, όταν απλώνω το στρωσίδι μου
κατάχαμα πάνω στις σκόνες, άφηνε με να αισθάνομαι
πως έχω ακόμα μπρος μου μακρά πορεία,
- μη μ' αφήνεις να ξεχνώ ούτε για μια στιγμή,
και κάνε με να νοιώθω στα όνειρά μου
μα και στις ώρες που είμαι ξύπνιος
το μαρτύριο αυτής της λύπης.

Όταν οι κάμαρες μου γεμίσουν στολίδια
κ' οι λύρες αντηχήσουν, και τα γέλια τραντάζουν
τον αέρα, άφηνε με να αισθάνομαι θλιμμένος
που δεν είσαι και Συ από τους καλεσμένους μου,
- μη μ' αφήνεις να ξεχνώ ούτε για μια στιγμή,
και κάνε με να νοιώθω στα όνειρά μου
μα και στις ώρες που είμαι ξύπνιος
το μαρτύριο αυτής της λύπης.


2φΑ

                                                                 




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου