Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

"Ο Θεός είπε ΟΧΙ.. "






Ο Θεός είπε ΟΧΙ
Ανώνυμου


Ζήτησα από τον Θεό να μου πάρει τις κακές μου συνήθειες...
- Όχι, δεν είμαι εγώ που θα το κάνω αυτό, εσύ πρέπει να τις παρατήσεις!

Ζήτησα από τον Θεό να μου δώσει υπομονή.
Ο Θεός είπε ΟΧΙ..
- Η υπομονή είναι υποπροϊόν των δοκιμασιών, δεν δίνεται, μαθαίνεται!

Ζήτησα από τον Θεό να μου δώσει ευτυχία.
Ο Θεός είπε ΟΧΙ..
- Εγώ σου δίνω ευλογίες, η ευτυχία είναι δικό σου θέμα!

Ζήτησα από τον Θεό να με απαλλάξει από τους πόνους.
Ο Θεός είπε ΟΧΙ..
- Οι θλίψεις σε απομακρύνουν από τις κοσμικές μέριμνες και σε φέρνουν
πιο κοντά σε μένα!

Ζήτησα από τον Θεό να με αυξήσει πνευματικά.
Ο Θεός είπε ΟΧΙ..
- Πρέπει μόνος σου να αυξηθείς.
Εγώ θα σε κλαδέψω για να σε κάνω καρποφόρο.

Ζήτησα από τον Θεό να μου δώσει ότι χρειάζομαι, για να χαρώ τη ζωή.
Ο Θεός είπε και πάλι ΟΧΙ..
- Εγώ σου έδωσα ζωή, εσύ αξιοποίησε την.

Τέλος, ζήτησα από τον Θεό να με βοηθήσει να αγαπάω τους άλλους,
όπως Εκείνος αγαπάει εμένα.
Τότε ο Θεός είπε:
- Επιτέλους, κατάλαβες!



fbPres Nota Katras

[2fA]







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου