Κυριακή 8 Μαΐου 2016

"Η Μητέρα του Βιζυηνού "





Γεώργιος Βιζυηνός  -  Η ΜΗΤΕΡΑ


Πώς να πειράξω τη μητέρα - να κάμω εγώ να λυπηθεί,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα - για το καλό μου προσπαθεί;

Πώς ν' αρνηθώ ή ν' αναβάλω - ότι ορίζει κι απαιτεί,
αφού στη γη δεν έχω άλλο - κανένα φίλο σαν αυτή;

Αυτή στα στήθη τα γλυκά της - με είχε βρέφος απαλό,
με κάθιζε στα γόνατά της - και μ' έμαθε να ομιλώ.

Αυτή με τρέφει και με ντύνει - όλο το χρόνο που γυρνά,
και δίπλα στη μικρή μου κλίνη, - σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά.

Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω - φιλά να γιάνει την πληγή.
Αυτή, τι πρέπει να αφήσω - και τι να κάμω μ’ οδηγεί.

Πώς το λοιπόν τέτοια μητέρα - να κάμω εγώ να λυπηθεί,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα - για το καλό μου προσπαθεί;



ola-ta-kala

[2fA]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου