Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

"Η ευτυχία του Χαλίφη "











Η ευτυχία του Χαλίφη
από τον "Δρόμο της πνευματικότητας" του Χόρχε Μπουκάι


Ο Αμπντεραμάν ο 3ος, ο παντοδύναμος χαλίφης της Κόρδοβα του 10ου αιώνα, έλεγε:

"Κυβερνάω πάνω από πενήντα χρόνια, κι έχω στο ενεργητικό μου πολλές νίκες και μεγάλες περιόδους ειρήνης.
Οι υπήκοοί μου μ’ αγαπάνε, οι εχθροί μου με φοβούνται και οι σύμμαχοί μου με σέβονται.
Με μία μου λέξη, τα πλούτη, οι τιμές, η εξουσία και όλες οι απολαύσεις απλώνονται στα πόδια μου.
Δεν υπάρχει κοσμική τελετή που να μου ξέφυγε, ούτε αρρώστια που να άντεξε στη δύναμή μου.

Μια τέτοια ζωή που έζησα, κατέγραψα επιμελώς τις μέρες της γνήσιας και ολοκληρωτικής ευτυχίας που απόλαυσα: ανέρχονται σε δεκατέσσερις."

….



lecturesbureau – [2fA]

                              




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου